Monday 9 July 2012

Pesta Flora Putrajaya 2012 (^^,)

Sejak zaman remaja lagi,Abah memang suka bawak kitorg adik beradik melawat Putrajaya xkira la ade pesta ke idok....kalau ade lagi beria dia bawak,xde pesta pun dia bawak jugak .....

Baru2 ni kan aku n Hubby nak bawak la Mak n Abah yang dikasihi untuk berjimba-jimba dekat Strawberry Park pada asalnya....tapi bila sampai kat Abah aku lak....dia kata "Jom kita gi Putrajaya la nak sebab kat sane ade Pesta Floria,Genting boleh pergi bila-bila,nak x??

Ate kalau Abah nak ke sane xkan laa awok nak kata idok pulak yer....kalau tanya aku memang aku tak tau laa ape yg ade kat sane kan *sigh*,dengan lafaz Bismilahirrahmanirrahim....kami pun bertolak la ke sana 5 beranak......

Sampai2 kat sane jer da kontroversi bila ade perebutan parking kereta berlaku .... berani mamat tu sound2 Abah aku...mane aku tak bengang....kitorg dah target parking tu da lame dah...dia datang2 nak sailang parking kitorg,mane Abah aku nak bagi chance kan....pastu dia gi sound Abah aku lak...kata dia dah chop tempat tu lama dah....sekali dia nampak laki aku terus dia blah...Tau Takut , HE HE

Ok...selesai sudah parking kereta,Abah dah pesan siap2 "Ingat yer parking kereta ni kat mane,ingat yer bangunan tu" - sambil menghalakan jejari gemuk beliau ke sebuah bangunan yang aku sendiri tak tau bangunan ape...

"OKAY" kata kitorang serentak : : : padahal xamek kesah pon...LALALALA


Peace ^___^
Cantik tol bunga-bunga nie ^___^


Lanscape

Lagi Lanscape ^__^

1 Happy Family At Floria



Sister n Mak

Sengih :D



Romantik kew *__*

Mak ratu hatiku

Mak n Abah Romantik gittew
Mak n Abah lagi
Yeah :")

Posing Lagi *__*

Hero Of The Day
Nak balik tue....melilau2 mencarik parking kereta....macam nak mampos dah mencarik weyhhh

Bapak aku menyumpah2 cakap sorang pun xleh harap nak ingat parking pon susah...

Last2,aku,mak n adik aku tercongok tepi jalan tunggu Mr Hubby n Abah g carik kereta &__&

Redha jer laa *__*




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...