Thursday 5 July 2012

Malacca Fun *__*

Sebenarnye trip ke Melaka da lame jadi perbualan aku n Hubby untuk 2nd honeymoon laa konon....asalnya nak g 2 org jer laki bini...

Tapi memandangkan aku nak gi ke Melaka Wonderland bagai,rase2 syok lagi kalau g reramai kan....discuss punye discuss ok laa dah buat laa perjanjian Muktamad nak pergi 4 orang,Aku,Mr Hubby,Aziah n Haris....

Tapi last minute leh plak kan Haris tak dapat nak join sebab keadaan Kerja yang tidak mengizinkan....

Akhirnya adik aku laa punya rezeki ikot disponsor BAEK punye oleh along n abg long yer....

Kitorang gi pada 9 June hingga la 11 June menginap di Homestay Di Alai ......memang terbaik....soo siler la layan gambar2 yer ^____^

Wedding Panjang n Nurul - Sebab utama sebenarnye g Melaka ni

Perasan masing2

View dari Menara Taming Sari

Posing sikit ^__^

Jangan biarkan hidup anda diselubungi Misteri

Atas Muzeum Samudera...

Nak gak menyempit di dalam kereta nan kecik #__#

Snap2 O___O

Terduduk aku kaki masa ni sakit nak mamposs

Sibling *___*"

Aziah-member senang ajak melancong

Power Puff Gurlzz
Banyak lagi gambar x dayo aku nak mengupload eyhh....Hari2 kitorang kat sana memang dipenuhi dengan AKTIVITI yang menyeronokkan laa der....

Tapi walaupun cuma pergi ke Melaka...tapi jangan pandang Enteng pada Bajetnye....

Antara tempat2 yang kitorg lawati ialah : : :

  • Melaka Wonderland
  • Parameswara Ikan Bakar Umbai (xsempat nak snap pic atas sebab tak dapat dinyatakan)
  • Jonker Walk
  • Wedding (pun 1 aktiviti makan percuma)
  • Naik Beca
  • Menara Tamingsari
  • 3 Muzium Samudera
  • Mahkota Parade
  • Dataran pahlawan
  • Pantai Klebang
  • Zoo Melaka


Dan Total kos untuk sorang ialah : : : RM 300.00

Lantak la habis duit janji puas hati (Dalam hati...T_____T")

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...