Tuesday 3 July 2012

Keterujaan terhadap makanan Jepun *______*

Lately ~~ aku memang suka search resepi-resepi baru,fresh,bizarre,halalan toyyiba,dan unique yang aku xpernah try.....habis jenuh aku membelek2 GOOGLE dan YOUTUBE yang sentiasa memahami kecelaruan aku ni kan ~~

Even makanan itu mengandungi Mr Ba Alif Ba Ya sekalipun,aku tetap menontonnya sebab aku tau common...bukan daging tu jer yang ada kat dunia ni kan???dan yang paling aku suka tengok resepi Jepun...demm menyelerakan sangat2 hokehhhh....

Dibawah aku sediakan beberapa Video Youtube yang aku berazam untuk buat 1 hari nanti,X JANJI TAPI PASTI buat jugak ^_____~

Okonomiyaki 

Mee Udon

Mase aku tgk video nie....berkobar-kobar nak buat....tp bahan2 dia susahnye nak carik weyhhh korang kalau tau store untuk bahan makanan Jepun,sile laa bgtau yer.....TQ "(^_^)"




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...