Thursday 5 July 2012

MIL Birthday Celebration ~_____~

Last Weekend,iaitu 30 June 2012 hingga 1 Julai 2012 , aku n In Law Family telah beramai2 mendaki  puncak Genting Highland dengan menaiki kenderaan masing2 demi menyambut Birthday My MIL yang jatuhnya pada tanggal 1 July setiap tahun HAHA.......


Kitorg menginap di Hotel Awana Genting Highland...selepas check in dan Solat pada tengahari Sabtu tu,kami beramai2 pergi ke Genting Highland Theme Park laa kan...ape lagi...sampai2 jer dah posing kan....
FIL n MIL yg romantik2 gittew...
Keluarga SIL Kak Na,Rayyan n Abg Mal

Keluarga BIL Anis,Abg Ijoi,Kak Lina
Tak banyak aktiviti kat sana pun...cuma menemani anak2 buah yang georgeous tue main2 mainan Indoor manakala kami2 yang merangkap makcik2 dan pakcik2 cuci2 mata jer haha....


Rayyan n Anis...Seronok ler kamu yer dapat bersuka ria...
Walaupun tiada waima 1 aktiviti bersukan,bersuka ria apatah lagi berkayak di Theme Park tersebut,aku sangat2 bersyukur sebab aku sangat2 PENAKUT untuk naik apa-apa pun yg disediakan #____#


Meanwhile....
Posing sikit r dgn My Hubby kann

Berangan sungguh2 macam ada di luar negara haha
Malam Sabtu tu...kitorang gi melantak kat Kampung Restoran Resort Cafe yang ada la kat dalam bangunan Genting tue kan.....Makan macam takde hari esok dahh aku tengok >____<...maklumlah makanan BUFFET UNLIMITED lak tue kan....
Ni laa tempat dia...xsempat nak amek gambar masing2 BZ tau nak makan
Balik tue berbahagia laa kami pulang ke Awana Hotel sebab kenyang perut senang hati kan tapi masalah nya aku TAK BOLEH TIDO....sedangkan Mr Hubby dah jauh di alam Alice In The Wonderland dia tue...#___#


Bilik kami duduk aku share dgn MIL n FIL
And the next day....kami sambut laa bday MIL aku tue....pagi2 lagi dah sambut kan selepas dah habis melantak kat Awana tue,kitorang nak makan kek bday tu pon dah tak dayo da....last2 kek tu bawak balik kat Gombak baru laa habis....sombong tol xnak makan kek yer kat Genting...nak kena nie...


Happy Birthday Ibu >____<









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...