Wednesday 13 June 2012

Tunang,Nikah Dan Sanding ~~WiNk WiNk~~

1. Tunang

Well,aku n Mr.Hubby aku bertunang pada 2 Julai 2011..Tema majlis kami ialah Hijau+Putih hehe....
Aku n Mr Hubby bertunang atas persetujuan kedua org tua kami,Alhamdulillah,setelah 2 tahun lebih kami bercinta,baru laa Mr. Hubby bawak aku jumpa orang tua dan sejak itu laa hubungan ini bertambah serius dan atas restu orang tua kami,kami selamat bertunang,Alhamdulillah :))

Kamera Sendiri...Gambar pun Blurrr ~

Aku + Sistaa kat Pelamin Tajaan Keluarga Mertua ~


2. Pernikahan

Dengan sekali lafaz,aku n Mr.Hubby sah menjadi suami isteri pada 4 Februari 2012 bertempat di Masjid Zaid bin  Haritsah Jalan Gombak,Alhamdulillah...Nebes you all mase Mr.Hubby nak akad nikah tue Ngeh3.....

Pembatalan Air Sembahyang di saksikan Paparazzi ^_^

Muka dah lega..berbeza dengan masa sebelum akad kakakaka

3.Persandingan

After nikah di hari yang sama jugak,kitorg bersanding,balik je romah terus mak andam aku 
(mak uda Mr.Hubby) touch up aku balik untuk Majlis Persandingan...Aku lak nebes jer kan nak bersanding sebab aku xtau nak buat muka mcmane,n aku adalah manusia yang dikurniakan wajah yang masam semulajadi soo susah nak senyum,tapi KETAWA suka plak ak kan....

Nebes tp nasib ade member yg sentiase menemani :))


Mr.Hubby da sampai kena cium tangan hehe

Sayang Mak n Abah :))

Mula2 Senyum Last2 Gelak Terus KAKKAKAK

4.Majlis Sambut Menantu

11 Febuari 2012 means 1 week lepas Majlis belah aku,Majlis Sambut Menantu pun dijalankan di Dewan Muhibbah Taman Bolton...Well tempat nie sebenarnye Tapak Pasar xjadi kam tapi Family Mertua aku memang SUPERB leh make over tempat tue cantik sangat2 hokehh.....Kitorang buat Majlis ni malam soo memang nampak GRAND gittew...Hhehheehe

Pelamin Tajaan dan Hasil tangan Keluarga Mertua

Mr.Hubby,Me n Best Friend Ever ~~









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...