Friday 15 June 2012

Sibling Ramai O Sikit ???

Ermm sebagai anak sulung dari 2 adik beradik,soo aku rase korang pon leh agak keluarga aku sebenarnya kecik je kan ??? >_<

Tapi,sungguhpun aku mempunyai 2 adik beradik,tapi aku mempunyai sebuah keluarga yang besar sebab mak n abah aku mempunyai adik beradik yang ramai hokehhh.....

Means kalau raya memang MERIAH laa kan kalau berkumpol tapi family abah jarang laa kan sebab atuk n nenek dah meninggal tapi belah mak aku still ada atok n opah yang vogue da vazz tue....

Tapi even pun begitu,dulu aku masih lagi merasakan serabut mempunyai adik beradik ramai....Yelah,adik beradik ramai pun lom tentu semua sekepala kan....????

N then aku compare kan dengan aku n adik aku , walaupun kitorg 100% tidak sama dr segi fizikal,tapi masih lagi mampu mencapai kata sepakat laa kan haha !

Just bagi aku kelebihan adik beradik ramai ni senang Time Kenduri laa kan,sebab dah terbukti,masa aku kahwin...semua sepupu2 aku yang ramai tu yang byk tolong....kalau harapkan adik aku jer memang TUMPOR ler jawabnyer...kikikiki

Since dah berumahtangga ni lak,Mr.Hubby aku 3 beradik n anak bongsu,bila termasuk ipar duai aku mempunyai 6 beradik laa kan sebelah sana...Terasa MERIAH laa plak kan....Ipar Duai aku lak memang boleh laa sekepala laa gak kan,soo rase seronok gak laa....hehe

Walaupun begitu, xkira laa adik beradik ramai ke,sikit ke,ia akan jadi seronok kalau sesama adik beradik saling sepakat antara 1 same lain n xde gaduh2 kan....tapi dua2 ade kelebihannya...yang penting HAPPY sudahhh..........~_________________________~

HAHA ! time tengok gambar nie terbayang2 muke adik aku si Tam tue

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...