Thursday 14 June 2012

Aku Gila Games,Sekian

Aku percaya memang ramai kat dunia ni yang gila game.....
Dan aku jugak percaya bukan lelaki je yang gila games.....

Tapi aku dah terjebak menjadi Kaki Gamers ! Demm
Dan yang paling penting,aku kan....gila kan games kat FACEBOOK sahaja !

Ok,memang FB ade banyak sgt games....
Cityville,Pioneer Trail,Cafe World,Castleville,Flower Shop,Avenur Shop,Zynga Bingo,Zynga Slingo la eyshhh macam2 laa xlarat dah,....

Dah Semua game berkenaan aku pernah terjebak main dan ade di antaranya Sampai Sekarang masih ketagihan....kadang2 xboleh nak lepas lak rasa...huhu

Secara amnya...memang games ini Confirm melalaikan aku xmenafikannya...tapi kalau diikut dari sudut positif,boleh menajamkan minda ape haha !

Bagi sesiapa yang xminat games di FB tue,n ade lak kengkawan yang hantar request kalau x berkenan biarkan jer xpayah layan,xperlu rasanya nak marah2 kat status perli2....kitorg anta jer kat sume orang mane tau nanti terbukak pulak pintu hari nak main ke,yer dok ????

Antara games2 kegilaan aku :-

Game ni memang mendatangkan kesan dah jadi KL da bandar aku haha
Games yang aku still main sekarang dari tanah sekangkang kera sampai dah jadi London da

Games yang aku tengah main sekarang haha sedap games nie sebab on9 dengan 1 dunia



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...