Monday 21 October 2013

Baru Nak Jadi Surirumahtangga mithali...tapi...

Beria-ia aku post mengenai kebaikan menjadi surirumahtangga seolah-olah dah macam xnak kerja kan....

Actually memang laa aku nak kerja n ade la apply kerja kan....tapi aku tak harap dapat pong...asal

kan aku ade laa try kan...

Even masa dalam pantang pun aku ade la apply kerja n dapat lak tue...aku tolak sebab Isyraf masih terlalu kecil lagi...

So last time aku interview ada la 2 tempat...1 kat pejabat security,1 lagi under cimb principal....

Lama gak aku interview baru ada orang panggil...yg company cimb principal tu...

Aku akan start kerja tu esok...so hari ni aku test hantar anak kat rumah my mom..nak tengok Isyraf boleh ke idok duduk rumah opah dia kan...

Masalahnya anak aku mak aku kata okay aje pun...aku yang kat rumah ni yang x tentu arah nie....adoiii

Dah 5 bulan kot x kerja....ni baru nak start balik....nerves lak...

Tapi masalah tempat baru ni..kena amek exam n exam tu lak ade fees,RM 350.00 lak tue....

Ape2 pun aku tgk je esok macamane...kalau dia suruhnya aku buat insurans ke,unit trust ke...say sayonara hahahaha....

RINDU ANAK!!!

Lom start kerja da macam nak gila rindunya.....alahai

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...