Thursday 2 August 2012

Iftar Bersama Rakan Sekolah

Rabu - 1 Ogos 2012 ..... 

Aku n kawan2 sepersekolahan telah berbuka beramai2 di HR SteakHouse Kg Baru.....

Soo aku ingat yg pergi tu 2-3 kerat jer...

Sekali 1 meja panjang penuh hokehhh dengan bebudak sekolah aku...

Ala2 reunion laa gak .....

Memandangkan memasing mulut xboleh blah mengalahkan murai tercabut ekor kan....

Suasana amat2 MERIAHHHHHH

Terima Kasih kepada
pengacara event -
Rafizi yang contact2 semua bebudak yg rapat untuk private iftar ni kan...

Dan yang sudi hadir : : :

Myza : : : Shafiq

Aziah : : : Fariza

Nizam : : : Azly

Haris : : : Zikri

Rahim : : : Laila

Erfa : : : Husband

Fizi : : : Yazid

Well...walau jauh mana kita merantau,bekerja,dan seramai mana kawan kita dr celah mana pun kita pergi .... kawan sekolah gak yang best ....

Sebab well dorang kenal kita dari kita selekeh2 kat sekolah lagi kan .... (^_____^)

Awal2 lagi haruslaa muka aku kan , hehehe
"Ya Allah kurniakanlah aku dan suamiku zuriat yang soleh dan solehah"
(Pinjam anak member jer)
Tengok kamera tue yer baby Puteri <3
Ntah ape laa Laki Bini ni tengok den pon x hingat
Menunggu waktu berbuka ^__^
Berdiskusi laa pulak...

Aziah n Fariza

Stress tengok Myza yg Comel ni >__<

Myza dah bertunang dengan Shafiq yer....
Xsabar lak nak melantak nasi minyak dorang >__<


Azly n Fizi yg maintain ....

Kalau dah namanye perempuan....
Mr Hubby pon da xtau nak tegur macamane dah...
Posing2 lagi ....
Ramai orang tanya mcmane terhasilnya badan kitorg yg semakin montel
Well ... ini adalah buktinya.
Rahim - Suami Laila

Laila - Isteri Rahim
  

    
Haris . Zammar . Zura
Amboi Haris n Erfa cam nak gaduh jer nengoknye memilih menu jer pon..

Again Wif Ziah
Wife org yg Gojes-Gojes 
Haris - Tuan punya kamera
Yea kalau nak bercuti mana2 Haris n Aziah ni la org pertama yang kitorg akan ajak...
Azly - Dr sekolah rendah kenal.
Tp 1st event bersama lepas sekolah
Rawrrrr
Garu kepala laki aku dengar Haris membebel
Yazid n Azly.
: : : Yazid jual insurans pape leh kontek dia : : :

Jangan ganggu waktu aku sedang bercerita
Ok Jom Makannnnnn

Warna Warni Air Kami
Nikmat giler waktu berbuka

Yang penting harusla Happy *__*
Lamb Chop Combo makanan aku
Org kata panas nanty nak tido susah
Aku balik2 terus meroloh ade laa ^__^


Dah habes makan Gossip Man laa plak kan...







Alhamdulillah atas kurniaan rezeki-Mu ya Allah.....

Semoga kalian di bawah RahmatNya...Ameennn

Lain kali uat event bebanyak lagi yer.... ^___^














No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...