Wednesday 8 August 2012

Adik . Adik Angkat .

Ini entry tentang adik beradik aku . 

Ok fine adik aku sorang jer mane datangnye adik beradik ntah mcm banyak je kan bunyiknye hahaha.

Zatie the Op Girl haha
Tapi untuk pengetahuan korang,mak aku dulu masa aku form 4 ade la jage anak orang.....

Anak orang tu pulak anak buah pakcik aku....nama dia Damia....

Sejak baby lagi mak aku jaga kot...dari sehalus2 manusia....

Sekarang dah darjah dua dah...

Mak n abah sayang diorang mcm anak sendiri tue....

Tapi sekarang dia da pindah jauh sikit la dr umah aku xdapat la nak jumpe selalu...

Dulu duduk sejengkal je dari rumah aku kot....

Damia ni 4 beradik...sume adik beradik dia panggil mak aku mak kot....so bila da sekolah abah la tolong anta gi sekolah....dua2 manja dengan mak n abah....nama adik Damia yang gegurl ni Dayana...

Damia Comel tapi gedik

Damia n Dayana
Anya + Ana

Damia + Dayana + Abah

Damia + Dayana + Mak

Ramai orang kan kalau aku cakap Damia ni adik aku,orang percaya sebab muka akan2 haha

Adik Damia lak akan2 muka adik aku jer rasenye...

Damia lagi rapat dengan aku berbanding dengan adik aku si Zatie tue...

Dayana lak rapat dengan Zatie berbanding aku....

P/S : : : Along sebenarnye rindu kat korang T___T
            Bila la budak2 ni nak ada Facebook HAHA



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...