Wednesday 8 August 2012

Landscape by Abah ^__^

Mak dan abah menghuni di rumah teres peninggalan arwah nenek aku....duduk pun bersebab hokehh kitorg ade rumah dekat Keramat Au3....

Since diorang dah duduk situ...bapak aku pun ade la 1 hobi yang bagus iaitu mencipta lanskap sendiri....

Aku rase sepanjang aku hidup...laman rumah tu dah ade bermacam2 design tau....sume dr kreativiti abah aku laa....

Kalau dia dah jemu dengan lanskap tue,dia akan ubah sesuka hati dia.....

Yang aku paling salute,kagum,bangga dan bermacam rasa kekaguman dan kebanggaan bila abah aku buat semuanya sendiri...

Opps bukan kitorg xnak tolong tapi dia buat x khabar kat org,tau2 dah siap jer lanskap tue....dia lebih suka buat kerja sendiri xmengharapkan org lain...unless dia betul2 xlarat nak angkat sesuatu tue....



Add caption

Dr pokok buluh kecik tu merimbun buat macam atap....
I love it !

Kat tepi jalan besar pun habis dikerjakan

Bukan tue jer,abah sangat2 rajin kemas dan cat rumah....cuma bajet nak beli cat jer selalu xde hahahahaha

Proud Of You,Abah

Thnx Bace ^__^



1 comment:

  1. ctknye...umh pak/mak nyah dh mcm inggeris cottage...suka sgt....

    kalo akk ada umh sndr nt nk upah pak nyah wat kn lanscape mcm ni buleh? hihi...

    t kt ambik -ambik gmbr kt cn yer?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...