Wednesday 8 August 2012

Date n Iftar - II ^__^

Semalam,8 Ogos 2012 aku n hubby aku ni berangan laa nak gi berbuka sama2 untuk terakhir kalinya sempena Ramadhan nie....

Dari malam sebelumnya dok lah mencanang2 nak makan Johnny's Restaurant tue....tapi boleh lak full kat dua2 tempat yang dekat dengan rumah aku kan....

Soo Hubby ajak la makan kat Nasi Briyani Sri Gombak tue..aku pun layan kan jer la walaupun tekak aku menggedik2 nak makan steamboat T__T

Soo balik kerja terus pergi kedai tu nak booking,kang penuh kang sape yg susah kan?

Nasib baik laa xpenuh....tapi jam baru jer pukul 5 suku T_T

Soo ape lagi Tasik Sri Gombak la jadi tempat yang paling indah la masa tu untuk lepak2 menghabiskan
masa  kan....

Cantik mmg cantik tapi tasik x berjaga..uwekkk

Hubby pening pale...tergosok2 kepala dia
Tapi bila tau aku amek gambar cepat2 uat peace...hahaha

yeppp dia mmg gila gym ^__^

Ok pukul 7 tu kitorg pun gerakla balik g kedai briyani tue.....

Kitorg order briyani ayam 2,sotong n udang sorang 1....

Air lak masing2 order sampai 3 jenis air.... hoohhooho tamak haloba tol...

Ayam dia mmg besar tp sayang sotong dengan udang kecik2

Snapp Snapp

Yummmyyyyy

Deretan air I order tapi 100 plus I pulang balik sebab da kenyang haha

Hubby punya.Semua masuk perut dah haha
Boleh tahan gak la makan situ walaupun nasi dia agak manis kan....total makan cuma RM 30.00 jer...hehehe

Habis makan,tengok jam awal lagi,so kitorang nak jalan2 laa kat KL Festival City kan...teringin nak minum air Each A Cup kat situ....

Terserempak plak dengan segerombolan manusia yang beratur dari luar bangunan....

Aii ape ke hal nye ni?

Rope2nye dema beratur nak dapat Eskrem free Baskin Robbins laa sempena kejayaan Lee Chong Wei mendapat pingat perak sempena sukan Olympic tue....

Xlalu laa I nak beratur2 panjang semata-mata nak 1 scoop eskrem huhu....

Punya laa ramai...nasib ramai cina,kalau melayu xtau ler
Bulan2 pose ni kann makan eskrem pon xlalu

I punye Hazelnut Coffe
Hubby punye Milk Tea
Dua2 taruk black pearl
Last sekali amek la gambar aku...cian aku....
Perut terpaksa ditutup
Overload.....

Sekian saja.....tapi each a cup x sesedap cool blog laa kan hehehehe
Tq bace....



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...