Monday 11 March 2013

Family Day Mertua ~~,

9 March 2013 telah berlansung la Hari Keluarga Haji Md Jani & Maheran iaitu keluarga besar ibu mertuaku yang dibuat dia Kelab Sri Damansara....

Aku agak excited jugak la sebab family besar mak atau abah aku belum lagi buat aktiviti macam ni....hehehhe

Selain dari makan2 yang best seperti bbq,dah potluck2 yang dibawa oleh makcik2 semuanya,ade jugak karoke dan game2 kanak2 riang yang turut disertai mereka yang dewasa hehehe....

So layan kan aje la gambar.....Yang aku amek gambar keluarga mertua aku je laa....tapi sebenarnye ramai bebenor yang datang....100 orang kot....

Ini adik beradik + ipar duai ibu mertuaku.....

Keluarga Belah Suami
Yang lahir bulan Februari...My sis in law ade kat situ hehe
Yang lahir Julai ade my MIL,BIL,Sis Biras dengan Anak Buah

Lucky August Of course ade Iolss dengan anak buah lelaki i hehe
October ! My Hubby n My FIL
November....Biras lelaki Disitu

FIL tgh layan cucu mandi manda

SIL dgn Hubbynya melayan perasaan sementara menunggu anak mandi 
posing

Adik anis dengan BIL...mana mama nye?

Adik Fizi yang comelllllll
Posing2


 Tidak la kuasa aku nak mengedit-editnye....hehehehe.....

Apa-apa pun majlis ni tetap enjoy dan boleh la buat lagi di masa mendatang ^__^






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...