Tuesday 4 September 2012

Aku Perlukan Bookshelves Baru !!!

Akibat kegilaan kami terhadap buku-buku dan majalah-majalah yg xde faedahnye pun sebenarnye tp cukup la sekadar menghiburkan di waktu sebelum tidur kan.....

Satu-satunya bookshelves kami dah XMUAT dah...dah overload dah mampat n jitu sangat2 dah....sampai terkeluar dari landasan.....

Jadi di hari yang berbahagia nie telah pun aku survey beberapa spesis bookshelves yang mungkin boleh diaplikasikan di Bilikku Syurgaku..... )___(

Walaupun cuma simple dan oldskool,tp ini yg terbaik untuk letak buku tau

Idea ni mmg bagus tapi masalahnye siapa pulak nak membina mende alah ni?

Memang santai habis r kan kalau buat style mcm nie...konpem tersusun je barang aku kan...

Memang simple,stylish dan flexible...aku boleh duduk seharian baca buku kalau macam nie...

Walaupun nampak kompak tapi syok giler dow ade cenggini....
Pilihan aku sumenye xnak kalah pulak kan....sumenye nak segadang-gadangnye...

Pastu baru r aku SEDAR DIRI sikit kan aku cuma duduk kat dalam bilik,bukannya romah.....

Kalau aku buat gak design kat atas ni memang laa boleh tp masalahnya mana pulak nak tereban (buang) kan katil aku,almari baju aku,almari make up aku dengan TV nye lagi kan.....HUK HUK :'(

Tapi kalau nak beli bookshelves yang kiut tetomei2 tu xcukup nanti nak letak buku2 yang akan datang....

Nak buang atau jual buku sedia ada kang sayang.....huhuhuhu

Nak letak shelves kat dinding tue bukan x boleh,memang laa boleh tapi kan,aku xsuke laa plak jenis macam tue huhuhu

Ke patut aku pindah rumah semata-mata nak beli bookshelves????HAHAHAHHAHAA




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...